Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

pro hotel pro drobná zvířata a doplňkový prodej zboží prostřednictvím online obchodu umístěného na adrese www.hlidanibisofka.cz

  1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky pro Hlídání Bišofka upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) nebo rezervace hlídání uzavírané mezi prodávajícím (dále jen „poskytovatel“) a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele. Ustanovení obchodních podmínek, kupní smlouvy i rezervace hlídání jsou vyhotoveny v českém jazyce.

 

  1. Hlídací služby
    1. Hlídací služby je možné objednat pouze na základě vyplnění formuláře závazné objednávky.
    2. Odesláním objednávky majitel zvířete souhlasí s aktuálním ceníkem služeb a s obchodními podmínkami. Vyplněním formuláře také souhlasí se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 sb., ve znění pozdějších předpisů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob 95/46/ES (GDPR). Souhlas uděluje na dobu neurčitou ode dne jeho udělení a má právo na vymazání svých osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů ZDE.
    3. Zákazník je před zahájením hlídání povinen uvést na sebe platný kontakt, případně trvalé bydliště. Všichni zákazníci mohou být vyzváni k tomu, aby zanechali kontakt také na někoho blízkého pro případ nouze.
    4. Majitel zvířete je před hlídáním povinen sdělit jeho povahu, jak je kontaktní, co nemá rádo, jaký je jeho zdravotní stav, případně jaké užívá léky. 
    5. Majitel souhlasí, že bude jeho zvíře v místnosti spolu s jinými zvířaty v kleci.
    6. Zvíře je možné přivézt v čase mezi 9:00-18:00, vždy po telefonické domluvě, aby nedocházelo k situacím, kdy hlídač nebude právě přítomen a majitel bude zbytečně čekat.
    7. Po domluvě je možné zajistit přepravu zvířete z domova na místo hotelu pro drobná zvířata, se sazbou 20 Kč za každý kilometr.
    8. Pokud majitel nedoveze/nepřevezme zvíře v domluvený čas, vyhrazujeme si právo s ním okamžitě ukončit spolupráci. 
    9. Vyhrazujeme si také právo nepřijmout zvíře, které vykazuje známky nemoci.
    10. Králíky a fretky přijímáme pouze s platným očkováním proti vzteklině (fretky) a mixomatóze (králíci).
    11. Majitel zvířete je povinen předat zvíře i s krmením (popřípadě léky). Pokud toto nebude stačit na dobu celého pobytu, jsme schopni zajistit náhradní, s tím, že majitel uhradí nutné náklady navíc při vyzvednutí zvířete. 
    12. Zavazujeme se zajistit ubytování a nezbytnou péči s ohledem na aktuální zdravotní stav a potřeby zvířete v rámci welfare zvířat. 
    13. Pokud dojde k poranění nebo onemocnění zvířete během jeho pobytu, jdou všechny náklady na účet majitele. Majitele budeme vždy informovat o postupu léčby, zavazujeme se dodržovat postupy předepsané veterinářem. Naše smluvní veterinární klinika je Veterinární klinika Krmelín.
    14. V případě, že zvíře během pobytu způsobí jakoukoliv škodu, je majitel povinen uhradit s tím spojené náklady.
    15. Majitel zvířete je oprávněn vyzvednout si zvíře dříve, před ukončením sjednané doby hlídání. 
    16. Majitel zvířete je povinen vyzvednout si ho v dohodnutou dobu. Pokud se nedostaví nejpozději v domluvený den, bude mu za každý den hlídání navíc účtována smluvní pokuta 300 Kč/den.
    17. Při předávání zvířete po skončení hlídání je majitel povinen zkontrolovat stav zvířete. Pokud nic nepřipomínkuje a není sepsán protokol, předpokládá se, že je vše v pořádku a na pozdější připomínky nebude brán zřetel.

 

  1. Storno podmínky
    1. Pobyt zvířete je možno stornovat bezplatně a to nejpozději 2 dny předem.

 

  1. Objednávky z e-shopu
    1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení. 
    2. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
    3. Odesláním objednávky uzavírá kupující s prodávajícím kupní smlouvu a zároveň akceptuje cenu objednaného zboží platnou v den objednání. Všechny objednávky podané prostřednictvím našeho eshopu jsou závazné. Uzavřením kupní smlouvy se prodávající i kupující zavazují řídit těmito obchodními podmínkami.
    4. Objednávka je kupujícímu potvrzena elektronickou poštou do 24 hodin po odeslání. Pokud zboží není aktuálně dostupné, bude kupující o této skutečnosti neprodleně informován a zároveň bude seznámen s přibližnou dodací lhůtou.
    5. Kupující může stornovat objednávku nejpozději před jejím vyexpedováním, o kterém je informován elektronickou poštou.
    6. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

  1. Dodací lhůta a způsob doručení
    1. Zboží, které je uvedeno skladem, expedujeme do druhého dne. Pokud není zboží skladem, je vyráběno na zakázku a kupující bude neprodleně informován o čase dodání.
    2. Pokud je pro kupujícího čas dodání příliš dlouhý, může od smlouvy bezplatně odstoupit. 
    3. Objednané zboží bude zákazníkovi zasláno poštou nebo prostřednictvím služby Zásilkovna. Poštovné je účtováno dle aktuálního sazebníku. Balné je zdarma u všech zásilek.
    4. Daňový doklad (který slouží zároveň jako záruční list) zasíláme mailem. 
    5. Kupující je povinen si zboží vyzvednout a převzít. Vrácená objednávka je stornována a peníze refundovány na účet kupujícího.
    6. Při převzetí zboží od dopravce je kupujícímu doporučeno zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od dopravce převzít.
    7. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
    8. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

 

  1. Ceny zboží a platba
    1. Všechny ceny zboží i přepravného jsou včetně DPH (21 % nebo 15 %) a všech souvisejících poplatků. Ceny jsou platné v den objednání zboží.
    2. Zboží lze zaplatit online kartou nebo bankovním převodem.
    3. Všechny vaše platby jsou zabezpečené příslušně podle druhu platby a zprostředkovatele platby – tj. banky apod. Platby převodem z účtu při využití elektronického bankovnictví jsou bezpečné v závislosti na vaší bance.
    4. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
    5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

  1. Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení zboží
    1. Od smlouvy nelze odstoupit, pokud bylo zboží vyrobeno na zakázku a přání zákazníka. 
    2. Kupující má právo odstoupit od smlouvy u nepoškozeného zboží do 14 dnů bez udání důvodu a objednané zboží na vlastní náklady poslat zpět na adresu e-shopu. Následně mu budou vráceny peníze zpět na účet, taktéž do 14 dnů.
    3. O úmyslu odstoupit od smlouvy je kupující povinen neprodleně poskytovatele informovat mailem nebo telefonicky. 
    4. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo když výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Poskytovatel neprodleně informuje kupujícího prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce a vrátí mu ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od kupujícího na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem.

 

  1. Záruka
    1. Kupující je před prvním použitím věci povinen prostudovat záruční podmínky včetně návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.
    2. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný výrobek bez vady. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
    3. Záruční práva – záruka z případných vad na našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
    4. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Záruka se dále nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, neodbornou manipulací, upravováním výrobku, zásahem vyšší moci.
    5. Při uplatnění záruky by měl kupující předložit fakturu (sloužící jako záruční list).
    6. Zboží by měl kupující na adresu poskytovatele dodat kompletní, tak jak mu dorazilo v původní objednávce.
    7. Náklady na poštovné budou kupujícímu po jejich doložení proplaceny. 
    8. Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Prodávající vyrozumí spotřebitele o výsledku reklamace e-mailem, pokud nebude k dispozici e-mail, tak písemně.
    9. Práva z vadného plnění obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
    10. Kupující má právo odstoupit od smlouvy pokud má zboží podstatnou vadu, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě, při větším počtu vad zboží.
    11. Pokud se vyskytla odstranitelná vada po opravě opakovaně (obvykle třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet chyb (zpravidla nejméně tři chyby současně), má kupující právo uplatnit požadavek na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
    12. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy se prodávající o reklamaci dozvěděl. Bezprostředně po přijetí zboží vyrozumí poskytovatel kupujícího elektronickou poštou o přijetí zboží a přibližném termínu opravy nebo výměny zboží.
    13. Poskytovatel je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
    14. Poskytovatel písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.

 

  1. Nepřevzetí zboží
    1. Pokud kupující nestihne zásilku převzít (služební cesta apod.) nebo má jiný důvod pro nepřevzetí zboží, je možno individuálně dohodnout opakované zaslání zásilky.
    2. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
    3. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
    4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    5. Strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Závěrečná ustanovení
    1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
    2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    3. Všechna práva k webovým stránkám poskytovatele, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, patří poskytovateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu poskytovatele.
    4. Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku jejího použití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání webové stránky používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webovou stránku a užívat webovou stránku nebo její části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jejím určením nebo účelem.

Kontakt

Mail: info@hlidanibisofka.cz

Telefon: +420 737 38 15 16

 

Provozovatel

SÍDLO:

Nad Školou 250,

Stará Ves nad Ondřejnicí 739 23

IČ: 08687251

Vyhrazujeme si právo Obchodní podmínky dále upravovat.

Obchodní podmínky jsou platné s účinností od 1. 11. 2022.